Aszfaltozás - mart aszfaltozás országosan. Hengerelt és öntött aszfaltozás
Aszfaltozás munkálatokat vállalunk az Ország bármely területén magán személyek, Cégek, Telephelyek részére . Munkánk évek óta elismert útépítés terén munkálatainkra 5 év garanciát vállalunk. kerékpárút aszfaltozás, kátyúzás, útjavítás. útjavítás
BURKOLATOK FAJTÁI
Az útpálya szerkezetek a történelmi idők folyamán a közlekedési igények növekedése és az útépítési technológiák megjelenése szerint változtak, a motorizáció robbanásszerű fejlődésével a szilárd burkolatú utak igénybevétele és ennek következtében meghibásodása is ugrásszerűen megnövekedett . Az országos közúthálózat 98%-a, az önkormányzati utak 75%-a rugalmas pályaszerkezetű rendszer, és valamilyen aszfaltburkolattal van ellátva. A mintegy 30 ezer km hosszúságú országos közúthálózaton és a helyi (önkormányzati) utakon az útburkolatok közel 50%-a utántömörödő aszfaltburkolat. Jellemzőjük, hogy az adalékanyag (kőanyag) szemeloszlása nem folyamatos, így végleges tömörségüket csak a forgalom tömörítő hatására a hígított bitumenben lévő hígítószer teljes elpárolgása után érik
el.
Előnyeik:
- rugalmasak – nagyobb alakváltozást képesek elviselni.
- egyszerűbb eszközökkel építhetők,
- a beépítés a hőmérsékletre és a csapadékra kevésbé érzékeny,
- helyben előforduló kőanyagok is felhasználhatók.
Hátrányuk a tömör aszfaltburkolatokhoz képest:
- a burkolatok minősége
-élettartama
-forgalmi terhelhetősége alacsonyabb
-könnyebben meghibásodnak
- fentartásuk munka és költségigényes
A merev útpályaszerkezetek jellemzően helyben készített beton anyagból készülnek. A homogén szerkezetű útpálya anyaga és az útépítési technológia különbözőségének megfelelően a hibák fajtái is jellegzetesen különböznek az aszfaltétól. A rendkívül nagy forgalmi igények miatt jelenleg újból építenek nagy teherbíróképességű, professzionálisan tervezett, kevert és beépített betonburkolatokat. Hosszú ideig alárendelt szerepű volt a forgalmi igénybevételnek kitett kőburkolatú útpálya, inkább csak belterületi szakaszokon alkalmazzák merev pályaszerkezeteken díszítő és figyelemfelkeltő jelleggel. Építésük a település szerkezeti változások (gyalogos zónák, tömegközlekedési igények) egyre nagyobb hangsúlyt kap.